torsdag den 19. februar 2009

Rejseplanen

Så er tiden da vist kommet for, at jeg fortæller lidt om hvad tanker og planer jeg har for min rejse til NZ.
Jeg rejser rundt dernede igennem en organisation ved navn WWOOF ("Willing Workers On Organic Farms" eller "World Wide Opportunities on Organic Farms" alt efter hvor på nettet man søger).
Idéen er, at efter man har meldt sig ind i organisationen kan købe en kontaktbog med mange hundrede adresser i, hvorved man kan komme i kontakt med forskellige former for økologiske New Zealandske landbrug hvor man kan få deltidsjob tilgengæld for kost og logi. Derved kommer man meget bedre ind under huden på Kiwi'erne og deres land.
Jeg har prøvet at få skaffet mig et sted at arbejde herhjemmefra, men dette er desværre ikke lykkedes for mig, så jeg regner med at finde mig et backpacker sted, hvor jeg kan tilbringe de første dage sammen med andre unge rejsende, mens jeg prøver at finde noget arbejde.

Jeg regner med at denne blog bliver min primære kontakt til jer derhjemme, så kommenter endelige på mine indlæg! Selv om i selvfølgelig er velkommen til at sende mig et hav af mails ^^
Håber på at fylde bloggen godt ud og oploade bunker af billeder så tjek den tit og ofte ^^

to be continued...

Lasse

2 kommentarer:

  1. Vi glæder os til at høre mere! Held og lykke med at finde arbejde ;)
    Jacob og Veronica

    SvarSlet
  2. Hej Lasse :)

    Længe siden, lyder spændende med din tur.
    Jeg var egentlig lidt i tvivl om du også havde droppet turen, ligesom Marie.
    Men jeg håber, at du får en rigtig god oplevelse.

    Hilsen Marie

    SvarSlet